Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 22 de març del 2017

COLÒNIES A OLOT

El dia 20 de febrer de 2017 vaig anar de colònies a Olot. Em vaig haver de despertar a les 06:30 perquè l’autocar marxava a les 7. Mentre estàvem de camí vam posar la pel•lícula Chicken Run, després vam anar a Castellfollit de la Roca, a allí van vindre 2 monitores, la Neus i la Susana . Elles ens van fer un experiment, van fer un volca petitet ,i després de l’experiment vam passejar-nos per Castell Follit de la Roca. Quan vam arribar a dalt del precipici, ens vam posar tots al costat d’una valla a mirar des de dalt del precipici d’olot, i es veia la fondària del precipici. Després vam baixar a Olot a fer un joc, quan vam acabar el joc vam anar a l’alberg que es deia Torre Malagrida. Vam entrar per la part del darrere del alberg i vam deixar totes les motxilles en un menjador que hi havia. Després van vindre un monitor i una monitora que es deien Eli i Elia, amb ells vam fer jocs de tarda i de nit amb el Elio vam fer 3 jocs que es deien els submarins, i el castell incendiat i el mocador. El joc dels submarins tractava de que tots feien grups de cinc persones i que és posessin en filera i tots anar amb els ulls tancats menys el del davant i el del darrere, el del davant anava amb un antifaç i l’últim els guiava a tots i quan el del darrere deia llançament el del davant es tirava davant de la persona que hi havia, l’altre joc era que l’Elio agafava un antifaç i cridava números, si deia 3 i 5 per exemple el 3 o el 5 pujar a l’altre numero a l’esquena, si deia 1 2 3 fer la reina que es que dos dels números que hagi cridat aguanta a l’altre número, i si deia 1 2 3 4 sortir el 1 2 3 4 agafats de la mà. El joc final, el del castell incendiat, tractava de què 5è i 6è saltar la corda amb ajuda dels companys. Després vam anar a les habitacions a deixar les motxilles i al cap d’una estona vam anar a sopar. Quan vam acabar de sopar van vindre l’ Elio i la Elia a fer el joc de nit, era d’investigar un cas d’una historia de por que ens van explicar. Quan vam acabar el joc de nit vam anar a dormir, menys el Pau,el Ramon i jo que va ser l’habitació que va fer mes soroll de totes. El dia següent vam anar al volcà Croscat i santa Margarida, primer vam anar a veure el volcà i va veure el que hi havia a dins. Després vam entrar dins del cràter del volcà santa Margarida; una part del volcà tenia arbres amb fulla caduca i a l’altra part hi havia arbres amb fulla perenne. Després quan vam sortir del volcà vam anar a dinar a un restaurant que es deia Can Xel, que tenia 2 forquilles i es dinava molt bé. Desprès vam anar a la fageda d’en jordà i vam veure molts faigs i vam fer guerra de fulles i jo li tirava fulles a tothom. Vam agafar l’autobús i vam anar a l’alberg a dutxar-nos per desprès sopar i fer una discoteca. L’endemà vam anar a la cooperativa de La Fageda a veure com fabriquen els iogurts i també vam anar a veure les vaques i les vam tocar, i a mi hem van xupa la suadora; desprès vam agafar l’autobús i vam anar a dinar a l’alberg i quan vam acabar de dinar vam agafar l’autobús i vam tornar a Albesa i per el camí van posar una pel•lícula que es deia “nit al museu” Et falta la conclusió. Han sigut les millors colònies del món.